Znamčenje oziroma prepoznavnost vašega podjetja je danes bolj pomembno kot kadarkoli.
Z ustreznimi prijemi in s celovitim pristopom do široke in ciljno usmerjene interesne skupine. Cilj do dobre prepoznavnosti je prepletenost spletnega nastopa, zato je kreativno urejanje socialnih omrežij postala nepogrešljiva in cenjena panoga v digitalnem marketingu.
Fotografije, videi in grafike
Vizualna vsebina, naj bo to fotografija, video ali grafika, pove več kot tisoč besed. Kreativna vsebina mora biti estetsko dovršena, prijazna za oči in maksimalno sporočilna, saj se ljudje vedno obrnemo za lepimi stvarmi. Skrbno pripravljena, in domiselna vsebina pritegne večje občinstvo.
Urejanje socialnih omrežij
Poskrbim, da so vaši profili na socialnih omrežjih ustrezno ažurirani, opremljeni z lepimi fotografijami, videi in domiselnim besedilom. Bdim tudi nad objavljanjem storyjev. Skupaj določimo termine objav, vsebino in celostni izgled, s čimer bodo obiskovalci vselej pravočasno obveščeni.
Celovit spletni nastop
Poleg kreativne vsebine (grafike, slike, video posnetki, besedila, ikone, logotipi), ki jo pripravim za vaše profile socialnega omrežja (Facebook, Instagram), z možem nudiva tudi izdelavo spletnih strani, izdelava pa lahko tudi ostale promocijske materiale (embalaža, letaki, vizitke).
Kreativne vsebine za socialna omrežja
Ni več dovolj, da se podjetje, izdelek ali storitev na spletu predstavlja samo s svojo spletno stranjo. Socialna omrežja so tista, ki omogočajo dnevno predstavitev in konstantni stik z okolico, s svojo potencialno in stalno ciljno skupino. To, sploh sploh v primeru Instagrama in Facebooka, vzahteva veliko kreativnega razmišljanja, kar nekaj fotografskega znanja in domiselno oblikovano besedilo.
Vplivneži so tisti, ki predstavljajo vaš izdelek ali storitev na svojih profilih, jaz pa poskrbim, da bodo tudi vaši profili privlačni za ciljno skupino. Skupaj določimo rdečo nit kreative in pogostost pojavljanja na socialnih omrežjih.
Celovit pristop in celostna rešitev
Prvi stik s kupcem ali naročnikom je celostna grafična podobna podjetja. Naj bo to logotip , slogan, embalaža ali vizualna predstavitev storitve. Iskanje pravega logotipa, slogana ali oblikovanja embalaže je lahko naporen postopek, če vam to ni v veselje. Meni, kreativni duši, je najljubše, ko se naročnik »najde« v moji ideji. Nekaj vaših zamisli, moji kreativni možgani in rešitev je tu.
Sodobni algoritmi, ki so v večji meri zaslužni za prikaz naših spletnih vsebin, dajejo prednost redno ažuriranim vsebinam. Zato je konsistentna prisotnost na spletu (in socialnih omrežjih) zelo pomembna.
UGC (uporabniška) vsebina: nov trend v oglaševanju
UGC (angl. user generated content) v prevodu pomeni vsebino “uporabnikov” v obliki fotografij, videov in zapisov o uporabi vaših izdelkov ali storitev, ki jo lahko uporabite na svojih profilih na socialnih omrežjih ali ostalih medijih (spletne strani, tiskovine). V Sloveniji je to trenutno manj poznano, v tujini pa se kar 87 % podjetij odloča za tovrsten način predstavitve in oglaševanja. Tržniki so prepričani, da blagovna znamkana ta način pridobi večjo pristnost. Te vsebine ne moremo primerjati z influencer marketingom, ki je namenjen drugačni promociji, predvsem pa podjetje za njihove vsebine običajno ne pridobi avtorskih pravic, niti pravice podrobnega načrtovanja vsebine. Moj moto pri ustvarjanju profesionalnih uporabniških vsebin je: no make-up, make-up. Naj izgleda pristno in življenjsko, a še vedno estetsko ter prijetno za oko. Urejanje socialnih omrežij zato zaupajte strokovnjaku, ki se zaveda pomembnosti UGC vsebine.
Projekti
Pogosta vprašanja (FAQ)
Ali lahko v svojem reelu uporabim katerokoli glasbo?
Da. Uporabiš lahko katerokoli glasbo, le zadostiti moraš vsem pravilom o zaščiti avtorske glasbe, drugače bo Instagram umaknil tvoj posnetek.
Kakšno dimenzijo slike naj uporabim v Instagram objavah?
Najbolje je uporabiti fotografijo ali grafiko v razmerju 4:5 ( 1080 x 1350 pik), saj boš tako zavzel več vidnega prostora.
Kakšno dimenzijo slike naj uporabim v Facebook objavah?
Uporabi fotografijo ali grafiko v razmerju 1:1 (1200 x 1200 pik) ali 4:5 (1200 x 1500 pik). Večina uporabnikov uporablja mobilne telefone zato tudi Facebook ni več primeren za objavo ležečih fotografij.
Ali lahko Instagram reel načrtujem v naprej?
Da. Instagram reel lahko načrtuješ v naprej, a le v mobilni aplikaciji.
Koliko hashtagov naj uporabim pri svoji objavi na Instagramu?
Pri Instagramu ocenjujejo, da najbolje deluje uporaba treh do petih hashtagov. Je pa te potrebno izbrati smiselno in taktično.
Ali je za rast profila na Instagramu bolje objavljati samo reel objave?
Ne. Instagram bo v letu 2023 dal prednost tudi slikovnim in t.i. carousel objavam.
Ali lahko storyje načrtujem v naprej?
Da, vendar le v aplikaciji Meta Business Suite, kjer so možnosti zelo omejene ali pa z uporabo dodatnih aplikacij, ki bodo na čas objave vseeno potrebovale nekaj vašega časa.
Kaj moram storiti, da bodo moje fotografije izgledale profesionalno?
Poskrbi za dobro svetlobo, očiščeno lečo fotoaparata, upoštevaj barvno ali tematsko shemo profila, drži se kompozicijskih pravil, na koncu pa seveda ne pozabi na obdelavo fotografije, ki doda piko na i. Ravno z obdelavo lahko iz povprečne fotografije narediš nadpovprečno.
Kako najhitreje do mene?
Pokličite me, vse bomo uredili. Tudi administracijo, če je potrebno. 😉
031 83 74 51