UGC (user-generated content) ali uporabniška vsebina je v zadnjih letih postala eden od glavnih načinov, kako se blagovne znamke povezujejo s svojimi uporabniki. Vsebino ustvarjajo kreativni posamezniki, ki jo podjetja delijo z drugimi na različnih družbenih omrežjih (Instagram, Facebook, TikTok …). Ta oblika predstavitve blagovne znamke, izdelka ali storitve zaradi ogromnega potencialna v smislu dosega postaja vse bolj priljubljena in pomembna. Podjetja želijo s tem povečati svojo prisotnost in prepoznavnost ter predvsem pridobiti zaupanje svojih uporabnikov.
UGC kreator ustvarja kakovostno vsebino, ki jo podjetja odkupijo in uporabijo za namene predstavitve in oglaševanja. Ti kreatorji so izjemno pomembni za blagovne znamke, saj ustvarjajo vsebino, ki je avtentična, osebna in izvirna. Mnogim, predvsem manjšim podjetjem, prihranijo tudi čas, saj morda za to nimajo usposobljenega kadra. Posebno dodano vrednost pa UGC kreatorji pogosto dodajo tako, da delijo svoje izkušnje, mnenja in vtise o izdelkih ali storitvah, ki jih ali so jih uporabljali.
Ali UGC kreator lahko prinese dovolj koristi podjetju?
Blagovne znamke vedno iščejo nove in inovativne načine za povečanje svoje prepoznavnosti in pridobivanje novih uporabnikov. UGC kreator lahko popestri njihove profile na socialnih omrežjih, s čimer lahko pritegnejo pozornost svoje ciljne skupine oziroma sledilcev. Prav tako lahko kreatorji pomagajo pri širjenju sporočil blagovne znamke, saj svoje objave pogosto delijo s svojimi prijatelji in sledilci.
Ker so objave kreatorjev avtentične, osebne in izvirne, se uporabniki lahko z njimi poistovetijo, kar lahko privede do večjega zaupanja oziroma pripadnosti blagovni znamki. UGC kreatorji lahko z različnimi prijemi pomagajo pri oblikovanju podobe blagovne znamke, saj njihove objave predstavljajo resnične uporabniške izkušnje, ki lahko dosežejo veliko uporabnikov in, kar je najbolj pomembno, nanje napravijo tudi vtis.
UGC kreator lahko pomaga tudi pri izboljšanju marketinških kampanj blagovne znamke. S svojimi objavami lahko namreč posredujejo povratne informacije o izdelkih ali storitvah, ki jih uporabljajo. Podjetja lahko te informacije uporabijo za izboljšanje svojih izdelkov ali storitev ter prilagajanje marketinških kampanj, da bolj še ustrezajo potrebam in željam svojih uporabnikov.
UGC kreatorji so postali pomemben del marketinških strategij blagovnih znamk. V Sloveniji velja omeniti previdnost pri izbiri UGC kreatorja, saj se na tako majhnem in specifičnem trgu hitro zgodi, da se »en obraz« pojavlja pri ogromno blagovnih znamkah, kar lahko nehote privede do nasprotnega rezultata- prenasičenosti.