Edina stalnica pri objavljanju na socialnih omrežjih so vedno nova in nova Instagram pravila. Kar je veljalo pol leta nazaj, danes skoraj zagotovo ne prinaša več enakih rezultatov. Sledenje trendom pripomore k temu, da nas algoritem nagradi z večjo vidnostjo objav, novimi sledilci in všečki. In kaj so po mnenju Instagram Creators nova Instagram pravila?
1. Koliko hastagov naj uporabim v eni Instagram objavi?
Ocenjujejo, da se bodo najbolje odrezale objave, pri katerih uporabimo smo od tri do pet hashtagov. Ti naj bodo skrbno izbrani glede na blagovno znamko, produkt, storitev, fotografijo oz. video oz. tekst. Glede na velikost profila, je še vedno dobro izbirati ustrezno »velike« hashtage.
2. Ali lahko slike in videe urejam na drugih aplikacijah?
Seveda. Ne pozabi pa s svojega izdelka umakniti logotipa teh aplikacij. Instagram ne želi oglaševati drugih aplikacij, zato bodo objave, kjer se pojavlja logotip aplikacij za urejanje, slabše prikazane in tvoj trud bo po nepotrebnem spregledan.
3. Kako pogosto naj objavljam na Instagramu?
Še do nedavnega je veljalo, da ni potrebno objavljati čisto vsak dan. Nekaj časa je bilo celo odsvetovano. Temu sedaj ni več tako. Algoritem naj bi bil naklonjen tistim profilom, ki dnevno objavljajo vsebine. Najdi ustrezno razmerje med video in slikovnini objavami. Fotografije še definitivno niso za odpis.
4. Ali nova Instagram pravila zapovedujejo, kdaj naj objavljam storyje?
Najbolje bo, da so razporejeni preko celega dneva. Ne pretiravaj pri količini, bolj pomembno je, da jih objavljaš tekom dneva. Z vključenimi vprašanji, glasovanjem in ostalimi interakcijami s sledilci bo vidnost sčasoma večja.
5. Ali so podnapisi na storyjih pomembni?
Da. Če to niso avtomatsko generirani, naredi vsaj kratek povzetek vsebine, ki jo pripovedujete. Raziskave kažejo, da so takšni storyji bolj zaželeni, saj veliko ljudi gleda storyje brez zvoka. S podnapisi gledalca spodbudimo, da se ustavi in nam prisluhne, pardon, prebere.
Vsi vemo, da nova Instagram pravila ne bodo veljala dolgo, se jih pa velja držati, saj ponujajo možnost, da naše objave in profil postanejo vidnejši. Kaj zares deluje, ne ve nihče. Dobra kreativa pa bo še vedno temelj. In to velik.